אריזה והובלה עם LaMoov

Back to פוסטים

אחד השירותים הפחות מוכרים בעולם ההובלות הינו שירותי אריזה והובלה. כולם מכירים את שירותי ההובלה הרגילים אך לא כולם יודעים כי קיימים גם שירותי אריזה והובלה. אז מה בעצם היתרון של שירותי אריזה הכרוכים בתשלום נוסף והאם זה משתלם?

אריזה והובלה עם LaMOOV 

שרותי אריזה והובלה ניתנים לרוב רק למי שמזמין הובלה בחברת מעבר דירה כלשהי. למעשה, אנשי חברת ההובלה מגיעים לבית לפני העברת הדירה ואורזים כלן דבר שבני הבית מעוניינים לארוז. זה יכול להיות חפצי נוי שבירים, כלי מטבח, צלחות, כוסות וסכו"ם, בגדים, ספרים, ניירת, דיסקים וכל דבר אחר שיש צורך באריזה.

היתרונות שבשיטה זו ברורים לחלוטין: החלק של האריזה נחסך מבני הבית, שלעתים קרובות טרודים ועסוקים בעבודה או בהכנות אחרות ובמיוחד להורים לילדים, שלרוב מגלים כי הבית שלהם כה עמוס שמלאכת האריזה עשויה לקחת ימים ארוכים.

שרותי אריזה והובלה
גם דואגים לאריזה איכותית של כל הפריטים, ובאופן זה ניתן למנוע מקרים מצערים בהם לא נעשית אריזה יסודית וכשמגיעים לבית החדש ופורקים את הציוד מגלים כי בדרך נשברו כמה וכמה חפצים יקרים או בעלי ערך סנטימנטלי. הצוות המבצע את האריזה מומחה ובעל ניסיון רב, ועושה את העבודה המייגעת ברבע מהמזמן ובצורה יסודית ומקצועית.

האם זה משתלם?

התשובה לכך, כמובן, אינה חד משמעית. כל משפחה והתקציב שלה, כל בית ושיקוליו הפרטיים. אך למי שיכול להרשות לעצמו את תוספת התשלום – בהחלט נראה כי יגלה שמדובר בעסקה משתלמת ביותר.

חיסכון בזמן הוא משמעותי ביותר במיוחד כאשר מדובר באנשים עסוקים, ומעבר דירה בהחלט יכול ליפול באמצע תקופה לחוצה בחיים או בעבודה ואם אפשר להקל מעט על עומס המשימות שגם ככה יש, מדוע לא?

בחירת שרותי אריזה והובלה

לאחר שקיבלתם החלטה להשתמש בשירותי מעבר דירה ושירותי אריזת הבית, מגיע החלק הלא פשוט כלל וכלל של בחירת חברת ההובלה. ההמלצה שלנו היא קודם כל לערוך סקר שוק מעמיק. וודאו כי אתם בודקים רק חברות בעלות רישיון עסק ולא "חאפרים" שגם נותנים לכם אחריות וביטוח לתכולת הפריטים המועברים, ובצעו השוואה בין המחירים אך גם בין המלצות של אנשים.

חברים ממליצים 
דברו גם עם חברים או קרובי משפחה שעבור דירה לאחרונה ובקשו המלצות וטיפים לגבי נושא זה. מאחר ולצערנו קיימים נותני שירותים בתחום שפועלים ללא היתר עסק לא חסרים מקרים בהם ספגו הלקוחות מפחי נפש עקב שירות לקוי שקיבלו או עקב ניסיון לסחוט מהם יותר כספים ממה שסוכם מראש.

גם אם המשמעות היא לשלם כמה שקלים יותר, לביטחון שלכם ולשביעות רצונכם מהשירות שתקבלו שווה להשקיע את התוספת הנ"ל. וכל זה נכון שבעתיים כאשר הנכם מזמינים שירותי אריזה והובלה לביתכם –  אנשים מקצועיים ואמינים עשויים לעלות מעט יותר אך מאידך – השירות שתקבלו יהיה ללא רבב.

 

 

לחץ כאן לקביעת פגישת ייעוץ למעבר דירה

Back to פוסטים
קבלו הצעת מחיר

השאירו פרטים או חייגו
054-7780088




    ×
    בודק...