האם מעבר דירה באמת מלחיץ יותר מלהתגרש?

Back to פוסטים
זה שמעבר דירה מלחיץ יותר מאשר לעבור גירושים, הוא ביטוי שנשמע לעתים קרובות, ולמרות שאולי יש בזה אמת, יש דברים שאתה יכול לעשות כדי להפחית את הלחץ.
למה המעבר הביתה כל כך מלחיץ?
בתור התחלה, כל שינוי משמעותי בחיינו יגרום לנו בהכרח רמה מסוימת של מתח, אבל עם מעבר דירה – כמו בכל אירוע בחיים אחרים – כאשר אתה מבצע שלבים מסוימים, אתה יכול להפוך את התהליך למהנה יותר, או ממש לפחות, הרבה פחות טראומטי ומלחיץ.
בעת מעבר דירה, אתה יודע שתהיה בזה מידה של טלטלה, ושייתכן שהכל לא ילך לפי התוכנית, או התקציב. עם זאת, הרבה יהיה תלוי בנסיבות שבהן אתה עובר הביתה: האם אתה נאלץ בגלל שכנים אנטי-חברתיים? האם אתה מחליף מקום עבודה וצריך לעבור דירה כדי להיות קרוב יותר אליה? או אולי פשוט התגברת על ביתך הקיים וזקוקה לחלל גדול יותר כדי להכיל את המשפחה ההולכת וגדלה שלך? אם הנסיבות שסביבן אתה נע כבר מלחיצות, אז תצטרך לעבוד הרבה יותר קשה כדי להתגבר על הלחץ. אם אתם עוברים דירה מתוך בחירה ומתרגשים מהמעבר, אז הסיכוי שתשמרו על רמות הלחץ שלכם נמוכות ככל האפשר, גבוהים בהרבה.
כמו כן, לא רק שפעולת המעבר הפיזית לבית אחר גוזלת הרבה מזמנך, מכספך ומשאבים, אלא שרבים מהתהליכים סביב רכישת בית חדש ומכירת בית קיים, יכולים להיות עתירי עבודה. גם מלחיץ. גם אם אתה עובר ממקום השכרה אחד למשנהו, עדיין יש הסכמים שצריך לחתום, וניירת להשלמת, שלא לדבר על החלפת שירותים ושינוי כתובת פורמליים.
אז מה אתה יכול לעשות כדי להפוך את המעבר לבית פחות מלחיץ?
קבל שעשויות להיות נסיגות
למרות שייתכן שיש כמה היבטים של המהלך שנותרו מחוץ לשליטתך, ההבנה שעצם העובדה היא אחד הצעדים הראשונים שאתה יכול לנקוט כדי לעזור להפוך את התהליך לפחות מלחיץ. קבלה של העובדה שדברים עשויים (וכנראה ישתבשו!) היא חיונית, כמו גם הכנה להתמודדות ולהתגבר על כל שיהוק שעלול להתרחש.
בחרו חברת הובלות מנוסה
זה יכול להפוך או לשבור את הימים האחרונים של מהלך, ואם אתה מוצא חברה אחראית, חרוצה וקל לתקשר איתה, היא יכולה להפחית מאוד את כל הלחץ שאתה עלול לעבור.
שמור על רשימות ביקורת מפורטות
רשימת רמקולים תמיד שימושיים במהלך טלטלה גדולה בחייך, במיוחד כזו שעשויה להיות כרוכה בסדרה של צעדים משפטיים/ניירת וכו'. משמשות כתזכורת לכל מה שתצטרך לעשות לפני, במהלך ואחרי המעבר , תוכל גם ליהנות מתחושת סיפוק כשאתה מסמן עוד ועוד פריטים מהרשימה.
תכנן, תכנן, תכנן
תכנון, במידה שאתה מסוגל לעשות זאת, יכול לעזור לך לארגן את המהלך טוב יותר, וככל שתהיה יותר מאורגן, הכל יהיה קל יותר.
לכן, בעוד שלא יכול להיות ספק שמעבר דירה יבחן את הסבלנות והנחישות של האדם הממוצע, ישנם כמה צעדים פשוטים שתוכלו לנקוט כדי להקל על הלחץ הזה, ולגרום לכל המעבר לעבור הרבה יותר חלק. והכי חשוב, אולי, אתה צריך למצוא חברת הובלות טובה, ולוודא שאתה עובד איתה בשיתוף פעולה הדוק לקבלת התוצאות הטובות ביותר.
Back to פוסטים
קבלו הצעת מחיר

השאירו פרטים או חייגו
054-7780088




    ×
    בודק...