כמה עולה מעבר דירה או כמה עולה להפיק חתונה?

Back to פוסטים

LaMoov זו חברה שבאה לעשות סדר בג'ונגל של עולם מעברי הדירה. LaMoov איננה חברת הובלה. זו חברה שנותנת שירותים מושלמים למעבר הדירה שלך. אנו עובדים בכל הארץ ומגיעים לכל פינה, יש לנו צוותים בפריסה ארצית (צפון, דרום, ירושלים ומרכז).

ברור לנו, שכאשר לקוח צריך לעבור דירה, הוא זקוק בוודאות לשירותי הובלה, אך מה לגבי אריזה? ניקיון? פריקת הקרטונים וסידור לאחר המעבר? הנדימן? צבע וסיד? התקנת גופי תאורה? רשתות לחלונות? ועוד…? ובכן דאגנו גם לזה, ואכן ניתן לקבל את כל השירותים הללו או חלק מהם. הכל בהתאם לצורכי הלקוח.

הלקוח מצדו נהנה מניהול פרויקט על כל גווניו – מריכוזיות, מתיאום וסגירה מול כל אנשי המקצוע, מליווי צמוד בכל שלבי המעבר (יחס אישי וזמינות רצופה בוואצאפ), מהגעה פיזית שלנו לבתים בכל ימי המעבר וניהול יום העבודה בשטח. אנו עובדים מסודר, ולכן הדברים המוסכמים מול הלקוח עולים על הכתב בצורה של הסכם מפורט וברור הכולל לוחות זמנים לעבודה וכמובן ההסכם חתום ומחייב את שני הצדדים לפרויקט. הלקוח מצדו נהנה בעיקר מהשקט הנפשי, הרוגע והידיעה שהוא בידיים טובות (בניגוד לסיפורי זוועות שנשמעים בלי סוף על מובילים שהקפיצו מחירים באמצע ההובלה, או במקרה הגרוע יותר מובילים שפשוט "הבריזו" ולא הגיעו ליום ההובלה). מדובר בסטנדרט אחר של מעבר. וכן, אפשר לקרוא לזה VIP.

כאשר לקוח מתקשר אל LaMoov, הוא לא בהכרח יודע תמיד לאן בדיוק הגיע. לכן בתחילת השיחה, הלקוח יקבל הקדמה של משפט וחצי שמתאר את החברה ואת מגוון השירותים שאפשר לקבל דרכנו. בדרך כלל, כשהלקוחות שומעים על מגוון האפשרויות התלהבותם היא מיידית ולקוחות רבים אומרים: "אני רוצה הכל…! את כל מה שאמרת אני צריך…!" ואז מיד מגיעה השאלה: "אז כמה זה הכל?" או: "כמה יעלה לי הובלה, אריזה וניקיון?"

ובכן, זו שאלה שהדרך היחידה להשיב עליה היא בשאלה. תאמרו לי אתם כמה עולה בית? או כמה עולה רכב? או כמה עולה להפיק חתונה?? יש תפריט מתומחר או מחיר קבוע לשירותים או למוצרים הללו? ודאי שלא. כמו שהמחיר לבית, או לרכב, או להפקת אירוע נקבע בהתאם לכל כך הרבה פרמטרים, גם ב-LaMoov המחיר נקבע בהתאם לשירותים המבוקשים, לסוג העבודה ואופי המעבר, למשל: מהיכן להיכן? מאיזו קומה לאיזו קומה? יש או אין מעלית? יש גישה למנוף? כמה חדרים? כמה תכולה יש בבית? כמה קרטונים נצטרך לאריזה? כמה אנשי צוות נצטרך לפרויקט? כמה מפלסים? כמה ארונות ומיטות לפירוק והרכבה? מה משך הזמן המוערך להשקעה בפרויקט בשטח ומאחורי הקלעים? כמה שעות עבודה מוערכות לסידור הבית מחדש? מה שטח הבית במ"ר לניקיון וכמה שירותים ומקלחות יש בו? וכמובן יש השפעות חיצוניות שמשפיעות על המחיר כמו באיזו עונה בשנה מדובר (בקיץ תמיד יקר יותר)? ועוד ועוד…

מסיבה זו גם לא ניתן ממש להשוות מחירים בין הצעת המחיר של LaMoov לבין הצעת המחיר של כל מוביל אחר, כיוון שמדובר בשני מוצרים שונים בתכלית. ב-LaMoov תמיד יהיו כל אותם ערכים מוספים (ניהול הפרויקט, הריכוזיות, הליווי, ההסכם הכתוב והחתום, השקט הנפשי וכו') שלא בהכרח ניתן למצוא אצל אחרים.

כמובן לכל דבר יש מחיר, השאלה מה הבחירה.

לחץ כאן לקביעת פגישת ייעוץ למעבר דירה

Back to פוסטים
קבלו הצעת מחיר

השאירו פרטים או חייגו
054-7780088




    ×
    בודק...