איך להתכונן למעבר דירה מהבית?

Back to פוסטים

גם אם מעבר למקום חדש הוא אפשרות  מרגשת ורצויה, פעולת המעבר יכולה להיות די מלחיצה, במיוחד אם אינכם מוכנים כראוי.

אחת הדרכים הטובות ביותר לעזור להפוך את המעבר ללא מתח ככל האפשר, היא להשתמש בחברת הובלות עם ניסיון רב, ושיש לה דרכים מצוינות להתמודד עם לקוחות.

לאחר שמצאת חברת הובלות שאתה חושב שתוכל לעבוד אתה, עקוב אחר השלבים הבאים כדי לעשות את ההעברה בצורה חלקה:

כבה את המקרר

יש לעשות זאת 48 שעות לפני המעבר, כדי לאפשר לו להפשיר במלואו, ולאחר שניגבת את כל עודפי המים אתה צריך להשאיר את הדלת פתוחה, כדי למנוע הצטברות של עובש וחיידקים בפנים.

נתק את מכונת הכביסה והמייבש

גם זה, זה צריך להיעשות 48 שעות לפני המעבר. תצטרך לרוקן את המים מהמגירה, ולהשאיר את הדלת פתוחה לגמרי כדי לייבש אותה. הקפד לאבטח ולחסום את התוף כראוי לפני המעבר כדי למנוע ממנו להתעקם.

שימרו קופסאות לאלקטרוניקה ומכשירי חשמל

אם יש לך מקום לאחסן את הקופסאות הריקות שאיתן הגיעו מוצרי האלקטרוניקה ומכשירי החשמל, הם יכולים להיות שימושיים במיוחד אם תחליט לעבור יום אחד.

אם יש צורך בהובלה של חפצים עדינים או יקרים, הקפד לדון בהם עם חברת ההובלות שלך כדי שיוכלו לדאוג לתנאים המתאימים.

עם זאת, חברת הובלות טובה תזהה פריטים כאלה בתהליך האריזה, ותטפל בהם בהתאם.

קופסאות עם תוויות

זהו טיפ כל כך פשוט, אבל כזה שיכול להפיג הרבה מאוד מתח בכל הנוגע לפרוק ולנסות למצוא דברים. מדבקות לקופסאות עם אביזרים שבירים, יכולות גם לעזור למובילים לזהות מה עשוי להיות בתוך קופסה, כך שיוכלו לנקוט משנה זהירות בטיפול בהן.

מלא חללים ריקים בתיבות.

ריפוד קופסאות שאינן מלאות לחלוטין (כגון מגבות, מצעים או בגדים), היא הדרך הטובה ביותר לוודא שפריטים לא מתנגשים ומסתכנים בלהינזק במהלך ההובלה.

ארוז בסוף קופסאות עם פריטים חיוניים

החל ממצעים ומגבות, וכלה במוצרי טואלטיקה ומזון.

הכינו קופסה להעמסה אחרונה של דברים חיוניים וסמנו אותה ככזו, כך שניתן יהיה לפרוק אותה, תחילה.

הנח את חפצי הערך שלך במקום מאובטח

אינך רוצה שדברים חשובים או יקרי ערך ייעלמו במהלך מעבר דירה, אז אחסן אותם במקום מאובטח, כגון חדר נעול או כספת, כך שתוכל לגשת אליהם בקלות לאחר השלמת המעבר.

מצא חברת הובלות מקצועית

בין אם אתם שוכרים אורזים ומובילים בפרד, או חברה שיכולה להתמודד עם הכל, וודאו שיש להם מוניטין רב ויכולת להעביר את החפצים שלכם מנקודה א' לנקודה-ב', בצורה קפדנית ומכבדת. נסה לא להשאיר את מציאתם לרגע האחרון, ואפשר לעצמך הרבה זמן לערוך מחקר ולהיות שלם עם הבחירה הסופית שלך.

 

מעבר דירה לא חייב להיות משימה אדירה שמטילה אימה, או כזו שלעולם לא תרצה לחזור עליה. תכננו מראש, אל תשאירו כלום עד הרגע האחרון ושכרו את חברת ההובלות הנכונה, ופשוט אולי תגלו שמעבר דירה הוא בעצם לא עניין גדול!

Back to פוסטים
קבלו הצעת מחיר

השאירו פרטים או חייגו
054-7780088




    ×
    בודק...