למה מומלץ לעבור דירה בחורף?

Back to פוסטים

כמובן שלא תמיד יש לדיירים השפעה על מועד מעבר הדירה, וכאשר מסתיים החוזה – אין ברירה אלא למצוא מיקום חדש. בכל זאת, אם יש לכם אפשרות להשפיע על מועד המעבר, בין אם מדובר ברכישת דירה או במעבר לדירה שכורה – יש עדיפות למעבר בזמן החורף, שצפוי להיות נוח וזול יותר.

 עלות מופחתת

בשל הביקוש המופחת בעונת החורף, בהחלט אפשר לצפות למחירי אריזה והובלה נוחים יותר, וגם להוזלה בעלות שירותים נוספים הכרוכים במעבר הדירה. במידה ואתם עוברים לדירה שכורה, גם מחירי השכירות נוטים להיות נמוכים יותר, וקל יותר לשאת ולתת עם בעלי הדירה.

 יותר קל לתאם

הזמינות של נותני השירות השונים בהחלט גבוהה יותר בחורף, בין אם מדובר באנשי מקצוע הקשורים לתשתית הדירה החדשה או לחברה אשר אמונה על ההובלה. בשל כך קל יותר לתאם את מועד השירות, ולוודא שהוא מסונכרן באופן מלא עם צורכי המעבר שלכם.

שירות איכותי יותר

אמנם חברה מקצועית תעניק לכם שירות מצוין בכל נקודה בזמן, אך כאשר היא זמינה יותר לעבודה, ולא מצויה תחת לחץ של לוח זמנים דוחק וצפוף – יש הרבה פחות מקום לתקלות. קיים סיכוי טוב יותר שהגורם המקצועי יגיע בזמן ולא יאחר, לא יצטרך למהר לעבודה הבאה, ובאופן כללי יעבוד בנינוחות ויבצע עבודה מדויקת יותר.

מזג אוויר נוח יותר

הקיץ הישראלי מכביד ואינו קל, ובפרט כשמדובר בעבודה פיסית וקשוחה כגון מעבר דירה. אם כבר עברתם דירה במהלך חודשי יולי-אוגוסט – אתם יודעים במה מדובר. לעומת זאת, התנאים השוררים בחורף הישראלי קלילים ונעימים יחסית למדינות רבות בעולם. לא מזיעים ולא סובלים מקרני השמש, אך גם הגשמים אינם מרובים והקור בהחלט אינו נורא. שקלול התנאים מהווה ראיה טובה לכך שמעבר דירה בחורף הוא יותר נעים ויותר נוח.

בשורה התחתונה

אמנם יש עדיפות למעבר בחורף, אך יש עוד פרמטרים שמשפיעים על תזמון המעבר, לרבות כמובן נסיבות שלא קשורות אליכם – כמו סיום חוזה שכירות קיים. ההמלצה הטובה ביותר היא לעבור בזמן שמתאים לכם באופן אישי ולהשתמש בשירותיה של חברה שתקל עליכם את המעבר ככל שרק אפשר.

לחץ כאן לקביעת פגישת ייעוץ למעבר דירה

Back to פוסטים
קבלו הצעת מחיר

השאירו פרטים או חייגו
054-7780088




    ×
    בודק...