העברת משרד או מעבר משרד

Back to פוסטים

חברת LaMoov הינה חברה המתמחה בניהול פרויקטים של מעברי משרד ומעברי דירה. מעבר משרד עם LaMoov הוא קל, מהיר ונוח. כאנשים של שטח ומעשים אנו אוהבים את השורה התחתונה, וכיוון שאנו מאמינים בשקיפות ופחות אוהבים להשאיר מקום לדמיון, נפרוס לפניכם כעת את כל שלבי העבודה שלנו.

שלב ראשון – התכנון – הראייה האנליטית בשילוב יסודיות באים לידי ביטוי בכל שלבי המעבר ובעיקר בשלב התכנון שהוא השלב הבסיסי והקריטי שעליו מושתתים ומונחים יתר שלבי הפרויקט, נותנים ללקוח שקט נפשי ורוגע. בשלב התכנון אנו ניפגש במשרד הנוכחי, נדבר, נסייר ובעיקר נבין את צרכי הלקוח ואת ציפיותיו, נתחום את המעבר בלוחות זמנים ונגדיר לו"ז ברור לביצוע במטרה למזעור הפסד של ימי עבודה. ב-LaMoov מתכננים ומעריכים את הפרויקט עד לפרטים הקטנים כמו: לכמה נגלות של משאיות נצטרך, כמה קרטונים לאריזה, כמה פירוקים והרכבות יש לבצע, האם יש צורך בעבודות חשמל, ניתוק של מערכות המחשבים וחיבורם מחדש אם צריך, האם יש צורך בפינוי של יתר הריהוט במשרד לאחר המעבר ועוד.

שלב שני – תיאום ציפיות – מניסיון קודם ולצורך ניהול נכון, ראשית עלינו ליצור תמימות דעים ברמה התאורטית בנוגע לכל חלקי העבודה והפרויקט, כמובן ירידה לפרטי פרטים ו"סגירת כל הפינות". לאחר שנקבל תמונת מצב באשר לגוף הפרויקט והעבודה שיש לבצע, נוכל לתאם פגישה במשרד החדש.

שלב שלישי – פגישה במשרד החדש – שלב זה הוא לא פחות חשוב משלב התכנון ואף מהווה חלק אינטגרלי ממנו. יש פרטים שחשוב מאוד לדעת , למשל האם המשרד החדש גדול או קטן יותר מהמשרד הנוכחי, כיצד מחולקים החללים והאם יש מחסן…? ההגעה למקום החדש מבטלת את הצורך בדמיון של איפה ישב כל דבר ואיך הדברים ייראו. ההגעה למשרד החדש (גם אם עדיין יושבים בו עובדים של חברה אחרת, או אם הוא עדיין בשלבי שיפוץ וכו') נותנת לכל העוסקים במלאכה את היכולת לראות כיצד יוגשם המעבר עד לרמות הקטנות והחשובות החל מהתאמת מידות לרהיטים ועד להיכן תעמוד המשאית.

זכרו: תכנון נכון ומפורט שיורד לרזולוציות הקטנות, נותן ביטחון בדמות תמונה ברורה יותר של העתיד לבוא ומונע הפתעות בלתי רצויות בזמן אמת!

שלב רביעי – תמחור – לאחר שנפגשנו (פעמיים), שוחחנו, הבנו, סיירנו, ביצענו תכנון לוגיסטי וקיבלנו תמונה ברורה לקראת העתיד לבוא, כעת נוכל לתמחר. המחיר יהיה מורכב מכל השירותים הדרושים לפרויקט (פירוקים והרכבות, עבודת אריזה וכמות הקרטונים, חשמל, הובלה, ניקיון וכו'). כל אנשי המקצוע וספקי השירות אשר יקחו חלק בפרויקט, תוך כדי עמידה בלוחות זמנים כפי שהוגדרו ע"י הלקוח. הלקוח יקבל גאנט מסודר שבו יוכל לראות את כל שלבי הפרויקט בפועל עפ"י לו"ז שלו, וכך ידע כיצד להתארגן בצורה מיטבית במשרדו ובמינימום הפסד של ימי עבודה.

שלב חמישי – הביצוע – כמובן שבנוסף לתכנון הלוגיסטי המורכב וניהול הפרויקט, שלב הביצוע של העברת משרד נעשה ע"י כוח אדם מיומן ברמה גבוהה ובעל אמינות רבה. מנהל הפרויקט מטעם LaMoov אשר הוצמד מהרגע הראשון לליווי הפרויקט, יהיה שם בשבילכם גם בנוכחותו הפיזית בכל שלבי המעבר וגם בזמינות רצופה בכל אמצעי התקשורת – בטלפון ובוואצאפ כמובן.

אנו משקיעים בביצוע לא פחות מאשר בתכנון, אנו פועלים ביעילות רבה ובחשיבה יצירתית ונעשה הכל כדי לתת ללקוחות חוויה קלה ומהירה של מעבר משרד במינימום זמן ובמינימום הפסד של ימי עבודה. אנו נדאג למעבר משרד יסודי, מאורגן ומהיר, כך שהעובדים יתייצבו בהקדם האפשרי בעמדותיהם החדשות, כאשר מחשביהם האישיים, המדפסות וכו' כבר מחוברים ומוכנים לעבודה.

נעשה הכל במקצועיות ונבטיח שפרוייקט העברת משרד של כל לקוח ולקוח יסתיים בהצלחה ובזמן!

אני רוצה LaMoov איתכם!

לחץ כאן לקביעת פגישת ייעוץ למעבר דירה

Back to פוסטים
קבלו הצעת מחיר

השאירו פרטים או חייגו
054-7780088




    ×
    בודק...