שירותי אריזה מתקדמים

Back to פוסטים
כולנו מכירים את הרגע הזה שבו מבינים כי הנה הגיע הזמן להתחיל לארוז. החיפוש אחר ארגזים מתאימים, תהליך אריזת הדברים השבירים והיקרים – מכוסות, צלחות ועד לאריזת כלי חשמל ותמונות. תוסיפו על זה את התקווה והפחד שכל זה יגיע בשלום ליעדו, וקיבלתם חתיכת כאב ראש שוודאי הייתם רוצים להוריד מעליכם. מהם פתרונות אריזה מתקדמים ואיך הם יכולים לשרת אתכם? בכתבה שלפניכם.

אריזת הבית

כמו עוד הרבה דברים טובים, גם אריזת הבית היא תורה שלמה שפותחה מעבר לים, וכיום היא מיושמת כאן בארץ בהצלחה רבה. שירותי אריזה מתקדמים הם הדרך הנכונה לעבור משרד או דירה. באמצעות שימוש בטכניקות אריזה מתקדמות ניתן להבטיח כי כל הציוד שלכם יגיע בשלום. באריזה נכונה כל הרכוש מחולק לפי גודל, סוג החומר ומידת הרגישות שלו. כל ארגז נאטם באמצעות הציוד הנכון והטוב ביותר, המאפשר להוביל אותו בצורה בטוחה ליעדו. מכלי זכוכית, כלי חרסינה, תמונות, מכשירי חשמל, מחשבים, טלוויזיות, וכלה פסנתרים ובריהוט יוקרתי.

שירותי אריזה מתקדמים – כל אחד יכול

ישנן חברות הובלה שמצהירות על עצמן כעוסקות באריזה מתקדמת. הן מביאות עימן ארגזים וציוד אריזה ביום ההובלה ולוקחות על עצמן את מלאכת האריזה בבית. מי שיתבונן בתהליך הזה מהצד לא יבין איך הם מכניסים את כל הבית לארגזים בכמה שעות בלבד, בשעה שלנו היה לוקח פי כמה וכמה זמן יותר. סביר להניח שהמוביל שבחרתם יודע מה הוא עושה, ולו רק מהסיבה שהוא עוסק באריזות מזה זמן רב.
מעבר לכך, באמצעות שמירה על כמה כללים פשוטים, כל אחד ואחד יכול לארוז את חפציו בצורה בטוחה ומתקדמת. לפניכם כמה טיפים שיעזרו לכם לארוז בצורה נכונה:
  1. הכינו את הציוד הדרוש לכם לאריזה מראש. בחרו ארגזים טובים (עדיף בעלי דופן כפולה), הצטיידו במסקינטיים חזק, יריעות פלסטיק (פצפצים), בדים וניירות עיתון  לבידוד ומניעת זעזועים, טושי סימון וסכין יפנית.
  2. כלים עדינים ושבירים יש לארוז באופן נפרד. יש לארוז כל כוס / צלחת / תמונה בנפרד ולעטוף אותה מכל הכיוונים – בבד, בנייר עיתון או בניילון "פצפצים". העיטוף המבודד מונע לא רק שברים וסדקים, אלא גם שריטות וחבלות שנגרמות מכלים המשתפשפים זה בזה תוך כדי ההובלה.
  3. הרימו את הארגזים בתום מלאכת האריזה ושקשקו אותם מעט. ודאו כי אין רעש של תזוזה בתוך הארגז. שימו לב כי כל רעש כזה עלול להוביל לשבר בחפצים שנארזו.
  4. ודאו כי הארגזים אינם עולים במשקלם על 15 קילו לארגז. ארגזים כבדים מאוד מקשים על מעבר דירה ממקום למקום. בהקשר הזה, מומלץ לארוז ספרים או חפצים כבדים אחרים דווקא בארגזים קטנים באופן יחסי, המאפשרים שמירה על משקל סביר.
  5. הקפידו לרשום את תכולת הארגז על דפנותיו. אם מדובר בציוד שביר – הקפידו לרשום זאת בכל דופן אפשרית.
  6. ביום המעבר, הקפידו להשאיר כמה ארגזים פתוחים לדברים של הרגע האחרון. בארגזים הללו מומלץ לשים סבון, מברשות שיניים, מגבת, בגדים להחלפה, נייר טואלט וכדומה. ודאו שארגזים אלו יהיו זמינים עבורכם ביעד החדש אליו אתם עוברים, בעזרתם תוכלו להכנס בצורה חלקה יותר, כבר מהרגע הראשון.

 

לחץ כאן לקביעת פגישת ייעוץ למעבר דירה

Back to פוסטים
קבלו הצעת מחיר

השאירו פרטים או חייגו
054-7780088




    ×
    בודק...