מעבר דירה אריזה – איך אורזים לבד למעבר

Back to פוסטים

אם שומרים על כמה כללים פשוטים, כל אחד ואחת יכולים לארוז את חפציו בדרך נכונה ובטוחה . אגיש לכם כמה טיפים שיעזרו לכם לארוז בדרך הטובה ביותר:

  1. ראשית יש להתכונן למלאכה פרק זמן סביר מראש, ולפנות מקום בבית (ממש להקצות אזורים בחדרים או פינות ברחבי הבית) שבו תוכלו להניח את הקרטונים שארזתם זה על גבי זה באופן שלא יפריע למעבר ולא יסכן את הסביבה.
  2. קרטונים לאריזות – לא מומלץ לקחת מהסופר קרטונים משומשים, בקרטונים האלה העבירו ירקות, פירות וביצים… לעיתים הם מלוכלכים ובעלי ריח רע. גם מבחינת הקשיחות שלהם הם לא מספיק טובים ועלולים להיקרע. מומלץ להשקיע כמה מאות שקלים ולהצטייד בקרטונים יד ראשונה. הרשת מלאה בחברות שונות המציעות "חבילת מעבר" הכוללת כמות גדולה של קרטונים חדשים ונקיים בגדלים שונים לפי בחירתכם, גלילי נייר, פצפצים, מסקינטייפ וכו'. תוכלו לגשת לרכוש או לבקש משלוח לבית. תוכלו גם להתייעץ עם המוביל שלכם אם יוכל לדאוג לכם לקרטונים מבעוד מועד. כך תכינו את הציוד הדרוש לכם לאריזה מראש. בחרו ארגזים טובים (עדיף בעלי דופן כפולה), הצטיידו במסקינטייפ חזק, "פצפצים", ניירות עיטוף לבידוד ולמניעת זעזועים (עדיף לא להשתמש בנייר עיתון כיוון שהדיו עלול להשחיר את תכולת הקרטון וחבל), טושים מסוג "לורדים" בצבעים כהים וסכין חיתוך יפנית.
  1. איך לארוז כלים שבירים – כלים עדינים ושבירים יש לארוז בקרטון נפרד. יש לעטוף בנייר עיטוף (ולא נייר עיתון) כל כוס, כל צלחת, או כל כלי שביר אחר ולהניח בקרטון. כלים גדולים שבירים כמו כדים או בקבוקים ריקים יש לעטוף בפצפצים. העיטוף המבודד מונע לא רק שברים וסדקים, אלא גם שריטות וחבלות שנגרמות מכלים המשתפשפים זה בזה תוך כדי ההובלה.

חשוב מאוד לא להניח בקרטון כלים כבדים על כלים קלים, אלא להפך. הכובד עלול ליצור שברים וסדקים מיותרים.

  1. כאשר אורזים כלים וחפצים שבירים, השתדלו למלא את הקרטונים בגובה שלא עובר את

דפנות הקרטון כאשר סוגרים אותו. בדקו מידי פעם שאינכם ממלאים יתר על המידה. חשוב למלא את הקרטון כך שלא יישארו חללים ריקים בתוכו ושלא יהיה רעש של תזוזה בתוך הקרטון. אם זה קורה הכלים יתנגשו זה בזה ועלול להיווצר שבר או סדק. במקרה שנשאר מעט חלל, תוכלו ליצור אטימות מירבית באמצעות בדים קטנים כמו מגבות מטבח או מפות שולחן, אפילו חולצות משומשות וכו'.

  1. לא לארוז קרטונים כבדים מידי – חשוב מאוד שמשקל קרטון לא יעלה על 15 ק"ג. קרטונים כבדים מידי מקשים על ההובלה וההתניידות ממקום למקום. אם יש חפצים כבדים מטבעם כמו ספרים מומלץ לארוז אותם בקרטונים קטנים באופן יחסי, המאפשרים שמירה על משקל סביר. כאשר אתם מזמינים קרטונים וודאו ששולחים לכם גם קרטונים מסוג "דו-גלי" בגודל קטן בדיוק לשם כך.
  2. רישום על כל קרטון – לא לשכוח בסיום אריזת כל קרטון להקפיד לרשום קודם כל מאיזה חדר הקרטון הזה יצא + מה הוא מכיל. כדאי לרשום זאת על כל דפנות הקרטון ובצורה ישרה, מפני שהקרטונים זזים ומסתובבים, וחשוב שבכל פוזיציה הכיתוב יהיה נגיש וקריא. אם מדובר בציוד שביר – הקפידו להבליט ולרשום "שביר" בכל דופן אפשרית.
  3. ביום המעבר – הכי חשוב חפצים אישיים – הכינו "תיק נסיעה" ללילה או שניים וארזו לעצמכם מזוודה או תיק עם החפצים האישיים שלכם, כמו סבון, מברשת שיניים, בגדים להחלפה, מברשת, מגבת, נייר טואלט, אוכל יבש וכו'. יום המעבר הוא בדרך כלל יום מעייף מאוד נפשית ופיזית וכרוך בלא מעט בלאגן, כך שלפחות ההתארגנות שלכם בתוך הבית החדש תהיה קלה ונוחה.

לחץ כאן לקביעת פגישת ייעוץ למעבר דירה

Back to פוסטים
קבלו הצעת מחיר

השאירו פרטים או חייגו
054-7780088




    ×
    בודק...