עשרה מקומות הטובים ביותר לגור בישראל

Back to פוסטים

בין אם אתה משתוקק לגור ליד הים התיכון, או מחפשים מרחב שקט ובטוח לגדל משפחה בגבעות המרכזיות, בישראל יש הרבה קהילות נפלאות להצטרף אליהן.
וריכזנו רשימה של 10 מהטובים שבהם:

סביון: נוסדה בשנת 1953, רבים חושבים על סביון כמו בברלי הילס של ישראל ואם אתם מחפשים מקום מפלט עשיר, זה יכול להיות זה.

הרצליה פיתוח: עוד קהילה יוקרתית. היא כונתה לאחרונה כ"מוקד תעשיית הטכנולוגיה של ישראל" ואם אתה מנהל טכנולוגי , מעבר לכאן יכול לעזור לך לקדם את הקריירה שלך. מוקד משיכה נוסף, יש בה כמה ממסעדות הגורמה הכי הטובות באזור.

תל אביב: ביתם של כמעט 400,000 אנשים. הקסם של תל אביב טמון במיקום המעולה שלה. חיי לילה מסעירים והזדמנויות מסחר וקניות, וזה קרוב גם לאוקיאנוס.

רעננה: לעיתים קרובות, מועדפת בקרב דוברי אנגלית שפת אם, העיר הזאת מביאה משמעות חדשה לגמרי למונח 'רב תרבותי'. היא מארחת מהגרים מכל העולם כקהילה תוססת ומגוונת מבחינה תרבותית.

כפר סבא: ממוקמת מזרחית לרעננה, עיר מרכזית זו היא ביתם של מגוון אנשי אקדמיה ועובדי היי-טק, ומארחת את המכללה האקדמית בית ברל, אחד המוסדות הנודעים בישראל למורים עתידיים.

מכבים ורעות – הממוקמות בסמוך לגבול הגדה המערבית בצד הישראלי, ניתן לטעות בערים אלו בקלות עם פרברי צפון קליפורניה, ובשתי העיירות יש מספר מרהיב של וילות עם גגות אדומים עם גנים יפים, ולאלה עם ילדים, יש להם את אחת ממערכות בית הספר הטובות בארץ.

מודיעין – הוקמה כעיר לראשונה בשנת 1996, זוהי אחת הערים הגדולות בישראל, וממוקמת באמצע הארץ. ניתן להגיע לירושלים או לתל אביב תוך כ-40 דקות נסיעה ברכב. היא גם ממוקם בנוחות קרוב לנמל התעופה בן גוריון. אם אתם רוצים לעבוד בירושלים או בתל אביב אבל מעדיפים לגור באזור יותר משתלם אך נעים, מודיעין עשויה להיות העיר בשבילכם.

מבשרת ציון – בפאתי ירושלים, בקהילה הררית והפרברית הזו, יש כמה מהנופים הטובים ביותר של עיר הקודש, והרבה אנשים שעובדים בירושלים נוסעים הלוך ושוב מדי יום בנסיעה קצרה, כדי ליהנות מחיים שקטים יותר במבשרת ציון, הרחק מההתרוצצויות, ההמולה והזיהום.

עומר – לא הרחק מהעיר באר שבע ורק קילומטרים ספורים מאוניברסיטת בן גוריון הפופולרית, בנגב, עומר נחשב בעיני רבים לנווה מדבר שליו ואחד הסודות השמורים ביותר במדינה.

כוכב יאיר – פעם ביתו של ראש ממשלת ישראל לשעבר אהוד ברק, העיירה נוסדה בשנת 1986. עם המוניטין שלה כמארחת כמה מתלמידי התיכון החזקים בארץ, העיר היא חלק מאותה העירייה כשכנתה, צור יגאל, וביחד מתגוררים בשתי הערים כ-11,700 תושבים.

אם אתם מתכננים לעבור למקום חדש בישראל, קחו את הזמן כדי למצוא חברת הובלות שתעשה מעל ומעבר, כדי להפוך את כל התהליך לחלק ויעיל.

Back to פוסטים
קבלו הצעת מחיר

השאירו פרטים או חייגו
054-7780088




    ×
    בודק...