איך להוציא את הלחץ ממעבר דירה

Back to פוסטים

אפילו אם אתם מתרגשים לקראת המעבר לדירה החדשה, התהליך כולו, החל באריזת רכושכם ועד התקנה מחדש של שרותי החשמל, המים וכו׳, עשוי להיות מלחיץ; רבים אף לא יודעים מנין להתחיל. עם זאת, בעזרת תכנון זהיר, ארגון ראוי וחברת הובלות יעילה, תוכלו לדאוג לכך שהמעבר יהיה כרוך בלחץ מזערי ככל האפשר. כך תעשו זאת:

החלו בתכנון המעבר מוקדם ככל הניתן

החל מהרגע שבו אתם יודעים כי המעבר ללא ספק יתבצע, אתם יכולים להתחיל לאריזה לפני המעבר פריטים קטנים יותר או כאלה שלא תצטרכו עד אחרי המעבר. דחיית הפעולה לרגע האחרון היא מתכון לאסון; אמנם תהיה אי־נוחות בכך שהבית יהיה מלא בארגזים, אך אי־נוחות זו לא תשאר לאורך זמן והיא תעזור לכם בטווח הארוך.

נסו לעשות זאת באופן שיטתי, כך שבבוא העת לפרוק את חפציכם בדירה החדשה, תדעו מה נכלל בכל ארגז והיכן יש לפרוק אותו.

דרך אחת להפוך את תהליך האריזה לקל ונטול לחצים ככל האפשר היא לארגן רשימת תיוג (צ׳ק ליסט) ולסמן כל פריט לאחר הכנסתו לארגז.

תנו לבעל הבית שלכם את ההתראה המוקדמת הנדרשת

תהא הסיבה שבגינה אתם עוברים דירה אשר תהא, עליכם לספק לבעל הבית התראה מוקדמת זמן רב מראש, שכן יתכן כי עליו לחפש דיירים חדשים, ותהליך חיפוש זה עשוי לארוך זמן רב; בנוסף, יתכן כי הוא יצטרך לעצב מחדש את הדירה או לבצע תיקונים נדרשים. אם לא תעשו זאת, אתם עלולים לאבד את הפקדון שלכם.

שכרו חברת הובלות בעלת מוניטין

אתם אמנם עשויים להניח כי כל המובילים למיניהם יתיחסו לרכושכם בכבוד הראוי לו, לא תמיד זה כך, ומשתלם לערוך מחקר בנוגע לחברות לפני שאתם שוכרים את שרותיהם כדי לבדוק שאכן יש להם מוניטין ראוי. אם מצאתם חברת הובלות טובה, הרי שמחצית הדרך כבר עברה – הם יעבירו את חפציכם במהירות וביעילות לדירה החדשה שלכם ויורידו מכם הרבה מהלחץ הכרוך בכך.

נסו להעביר חלק מרכושכם לפני המועד הרשמי

הדבר לא תמיד מתאפשר, אך אם אתם יכולים לקחת מספר ארגזים לדירה החדשה לפני מועד המעבר הרשמי, תוכלו להוריד בכך את עומס העבודה בבוא היום. יתכן כי תוכלו לעשות זאת בעצמכם ולהשאיר את הארגזים ויתר הפריטים הגדולים יותר לטיפולה של חברת ההובלות במועד עצמו.

בטלו שרותי חשמל, מים וכו׳ קיימים ודאגו לחדשים

אין דבר נורא ממעבר לדירה חדשה והבנה כי לא רק ששכחתם לבטל את המינויים הללו בדירה הקודמת, אלא שגם לא דאגתם להם בחדשה. כדי להפוך את המעבר בין הדירות לחלק ככל האפשר, בטלו את כל המינויים הללו בתאריך המאוחר ככל הניתן וצרו חדשים.

תכנון וארגון הם מהותיים למעבר דירה נטול לחצים, ושכירת שירותי הובלה מהחברה הנכונה יכולה גם היא להקל על מעמסה זו. לעולם אל תנסו להעביר את כל רכושכם לבדכם, וזכרו כי אמנם תוכלו לחסוך בכך כסף, אך הנסיון יחמיר את מידת הלחץ שלכם ואף עלול להוביל לנזקים כאלה ואחרים שלא תוכלו לעמוד בעלויות תיקוניהם.

Back to פוסטים
קבלו הצעת מחיר

השאירו פרטים או חייגו
054-7780088




    ×
    בודק...