העונה של מעבר דירה

Back to פוסטים

חידה: היא מתחילה מעט אחרי חג האביב ומסתיימת מעט אחרי חגי הסתו… – מי היא? 
כמובן אנחנו מדברים על עונת המעברים. היא כבר כאן! העונה החמה בשנה של מעברי הדירות החלה… ??

אז כל מי שעומד לעבור דירה בקרוב זה בשבילך: הפוסט הבא עוסק בשלב המיון הראשוני של התכולה שעוברת, בטרם שלב ההובלה ועוד לפני שלב האריזה – קודם כל מיון! ☝️

חשוב מאוד לפני הכל לבצע עבודת מיון יסודית בכל תכולת הבית, וזאת מ-✌️סיבות:

דבר ראשון – להקל ולהוזיל את עבודת האריזה – בין אם האריזה נעשית על ידיכם, או אם החלטתם להשתמש בשירותי אריזה מקצועיים, מיון חפצים שאינם בשימוש יקלו על תהליך העבודה ויוזילו משמעותית את מחירה.
תמחור של עבודת אריזה נעשה ב-2 דרכים: או לפי שעה או לפי קרטון. כך או כך אריזה של חפצים מיותרים תייקר בהכרח את העבודה וחבל.

דבר שני – לא להעביר איתכם תכולה מיותרת לבית החדש – בית חדש זו התחלה חדשה, פתיחה של דף חדש ורענן בחיינו, לחפצים שעומדים בארונות ללא שימוש וללא טעם ומטרה אני קוראת: "אנרגיה תקועה", למה שנעמיס על בית חדש אנרגיה תקועה משנים עברו?! (בגדים שלא לבשתם בשנתיים האחרונות גם לא תלבשו בשנתיים הקרובות אז להעיף בקשה, משחקי סוללה שלא עובדים, חפצי נוי שכבר לא כל כך נאים, מכשירי חשמל קטנים ששמרתם כי לא הספקתם לתקן – אפשר להעיף כי גם לא תספיקו וכו'. הבנתם את הרעיון.) 
גם אם המעבר נכפה עליכם ונעשה מתוך אילוץ ולא לגמרי מתוך 100% בחירה עלינו לראות במעבר מתנה. הזדמנות פז להשאיר מאחור את כל מה שמעכב אותנו, להחליט לא להיאחז בעבר – גם ברמה הרוחנית וגם ברמה הפיזית. לשחרר, לזרוק, לתת, לתרום כל מה שאינו בשימוש. 
זו הדרך לפנות מקום בבית ובלב להזדמנויות חדשות, לבחירות חדשות ולהתחלות חדשות שיבואו לטובה.
אגב, למי שאין זמן וכוח יש חברות מעולות שמתמחות בסידור בתים לאחר המעבר שנותנות גם שירותי מיון התכולה לפני או אחרי המעבר. 
אני ממליצה לפני ☺️

Back to פוסטים
קבלו הצעת מחיר

השאירו פרטים או חייגו
054-7780088




    ×
    בודק...